Wednesday, May 18, 2011

Jiwa kacau je kejenye..

Hah, entah ape nak jadi bebudak zaman sekarang.. 'gadget freak'..hahaha termasuk la aku ni ha..tapi tak la sampai cam roomate aku, lepas iPhone 3, tukar iPhone 4 pulak.. klo kuar iPhone 5 mesti tukar lagi..hihih

Masalahnya skarang, aku ni bukan stakat 'gadget freak', ntah apa2 'freak' lagi pun tak taw la..hehe.. skarang ni dok tumpu kat aksesori MTB sebab boleh beli sikit2..lagi pun dwet tak brapa banyak.. Dah tu, tringin plak nak beli kamera DSLR... yang ni terbantut sebab bukan senang nak simpan dwet banyak2...ish2...Sabor je la~~

Jiwa btambah kacau bila asyik dok rasa nak menembak je...(bukan menembak sebarangan ye!) nak main game perang, guna netbook je..tak boleh nak msukkan game yang best2..pastu terkenal la pulak dengan sukan airsoft...'up' sikit 'grade'nya daripada paintball.. mula la fikir nak beli se'bijik' senapang airsoft tu.. tapi,, (masalah lagi) harga agak mahal, nak kena ada lesen senjata nak cari pun payah...hadoiii... makan hati je la bila fikir pasal semua benda yang aku nak beli tu... Apakan daya.. takde kertas Agung, takde la semua barang tu....

Kesimpulannya, andai la terkata, ada sesiapa yang rasa2 ada banyak dwet dan tak taw dah nak belanja kat mana, aku ni sedia menerima... Kecil tapak tangan, dulang saya tadahkan.. hahaha..

No comments:

Post a Comment